Zaujímavé video, v ktorom CMO  spoločnosti Best Buy,Barry Judge zdôrazňuje význam adresnej a obojstrannej komunikácie so zákazníkmi ako jedného z relevantných zdrojov informácii a pochopenia čo zákazníci skutočne chcú a po čom túžia.
Napĺňanie zákazníckych snov na základe informácii priamo od zákazníkov z rôznorodých digitálnych zdrojov je jedným z oporných pilierov marketingovej stratégie spoločnosti.
Rastúci význam digitálny médií, použitých správnym spôsobom poskytuje marketérom informácie, ktoré sú ďaleko za hranicami “tradičných” off-line médii.

http://www.youtube.com/watch?v=-rTzIAWI4Ms&feature=player_embedded

 

Michal Bílik, Mindshare Slovakia

O autorovi

Michal Bilik

Podľa svojich slov je jeho náplňou práce v agentúre „všetko“, na vizitke má uvedené „Director, Client Leadership“. Veľkokapacitný športovec. Zaujíma sa o triatlon, technológie, špeciálne digitálne a internet a knihy. Má vlastnú značku vína.