Podľa nedávnej štúdie firmy GetResponse, ktorá sa venuje reklamným e-mailom, pridávanie odkazov na sociálne média do reklamných e-mailov zvyšuje ich click-through-rate (CTR).

Výskum GetResponse dokladuje, že priemerné CTR reklamných e-mailov, ktoré sú zaslané marketérom z malých a stredných firiem a obsahujú odkaz na sociálne siete, dosahujú priemerné CTR 9,4%, kým e-maily bez odkazu majú priemerné CTR 7,2%. Táto skutočnosť znamená, že e-maily obsahujúce odkaz na sociálnu sieť dosahujú o 30% vyššie CTR ako e-maily bez takéhoto prepojenia.

Keď sa pozrieme na detaily, tak najvyššie CTR pomáhajú generovať odkazy na Twitter 10,2% a Facebook 9,1%.
Preto odporúčame firmám, ktoré spravujú profily vytvorené na sociálnych sieťach, aby nezabúdali na ich využívanie v pripravovaných komunikačných stratégiách a stali sa súčasťou ich komunikácie s cieľom priblížiť sa k spotrebiteľom a zlepšiť chápanie ich potrieb

Michal Bílik, Mindshare Slovakia

Zdroj: http://www.mediabuyerplanner.com

O autorovi

Michal Bilik

Podľa svojich slov je jeho náplňou práce v agentúre „všetko“, na vizitke má uvedené „Director, Client Leadership“. Veľkokapacitný športovec. Zaujíma sa o triatlon, technológie, špeciálne digitálne a internet a knihy. Má vlastnú značku vína.