Slogan firmy LivingSocial, konkurenta spoločnosti Groupon v kategórii „Deal of the day“ (Zľava dňa), hovorí „drive you to surprising and delightful experiences” teda doslovne „Zavezieme vás za prekvapivými a príjemnými zážitkami“. Tak prečo ľudí naozaj nepovoziť?
Táto myšlienka stála za dvojdňovým projektom LivingSocial taxi agentúry Mind’s Eye Media. Nič netušiaci cestujúci, ktorý nastúpi do taxíka, sa ocitne v prostredí podobajúcemu sa podivnej TV šou. Po pár sekundách však pochopí, že všetko je inak a môže si vybrať, či chce pokračovať v jazde taxíkom až do miesta určenia, alebo si „hodí kockou“ a príjme nečakanú zmenu plánovanej cesty. Zahrať si šach – box, zatancovať si pri tyči, zúčastniť sa kurzu o varení, povoziť sa člnom po Temži, či možnosť nakŕmiť tigra zblízka určite nepatria ku každodenným aktivitám bežného Angličana v hlavnom meste.
Skrytá kamera v taxíku je formát starý ako svet, ale v spojení s jednoduchým a priamočiarym sloganom ladí dokonale. Tak prečo si neužiť niečo nové počas jazdy taxíkom. Posúďte sami.
Juraj Mýtny, Mindshare Slovakia