Twitter sa už dlhodobo snaží byť kanálom, ktorý prináša tie najhorúcejšie informácie ako prvý. Kolega Vlado tvrdí, že pre neho je napríklad pri sledovaní F1 najrýchlejší Instagram, ale vo všeobecnosti je Twitter považovaný za skutočne rýchly. Spravodajstvo, názory, vtipy, jednoducho všetko, čo je zaujímavé pre čo najširšie spektrum užívateľov. Aby sa však posunul z rýchleho na najrýchlejší, potrebuje ešte viac používateľov. A aby ich získal, rozhodol sa vyskúšať televíznu reklamu počas kľúčových športových udalostí.

Twitter oznámil, že čoskoro spustí v USA “integrovanú marketingovú kampaň”, ktorá začne s TV reklamou počas prvého zápasu MLB. Podľa The Verge bola reklama pre Twitter vytvorená rovnakou kreatívnou agentúrou, ktorá bola zodpovedná za legendárnu kampaň na Macintosh pre Apple v roku 1984 (TBWA\Chiat\Day).

mlb_twitter

Reklama bude zobrazovať tweety z playoff zápasov MLB v podobe, ako sú zobrazené v Moments, čo je najaktuálnejšou z aktivít Twitteru. Pomáha porozumieť Twitteru novým užívateľom a užívateľom, ktorí ho používajú len občas – počas veľkých udalostí.

moments2

Na otázky ohľadom mediálnych výdavkov do TV reklamy počas kľúčových športových udalostí odpovedal finančný riaditeľ Twitteru Anthony Noto, že spoločnosť má záujem investovať do TV reklamy aj v budúcnosti.

Spoločnosť zaznamenala v USA počas minulého roka len minimálny rast, ktorý je nepostačujúci a verí, že reklamná kampaň pomôže získať nových užívateľov, ktorí o službe ešte nepočuli. Samozrejme je otázne, či televízna reklama pomôže smerovať užívateľov na túto platformu. Počkajme si a uvidíme…

Autor: Michal Bílik, Mindshare Slovakia

Zdroj: www.wired.com

moments1

O autorovi

Michal Bilik

Podľa svojich slov je jeho náplňou práce v agentúre „všetko“, na vizitke má uvedené „Director, Client Leadership“. Veľkokapacitný športovec. Zaujíma sa o triatlon, technológie, špeciálne digitálne a internet a knihy. Má vlastnú značku vína.