Prichádza čas bilancií, tak si pozrime, ktoré články najviac bodovali v tomto roku.

 

10.

Článok z kategórie „novinky zo sveta digitálneho marketingu“ z februára: Google končí s reklamou v pravom stĺpci.

 

9.

Tento rok Apple predstavil iOS 10. Tu sú prvé dojmy aj skúsenosti beta testera.

 

8.

Sme radi, že sme pravidelnými partnermi konferencie TEDxBratislava. Rozhovor s minuloročnými organizátormi sa vám páčil.

 

7.

Šťastná sedmička patrí pedagogičke Jeanette Mottlovej, Rómke, ktorá sa presadila v gadžovskom svete. V rozhovore sa otvárajú možné riešenia rómskej problematiky.

 

6.

Táto priečka patrí analýze minuloročných vianočných kampaní mobilných operátorov. Onedlho už pribudne aktuálne vyhodnotenie.

 

5.

Veľkú pozornosť vyvolal rozhovor s astrobiologičkou Michaelou Musilovou, účastníčkou simulovaného pobytu na Marse.

 

4.

Rozsiahly článok si všíma 25 hudobníkov (kapiel a sólistov), ktorí prišli k sláve a peniazom cez YouTube. Nazvime ich hoci hudobní youtuberi.

 

3.

Patrik Sabo napísal o aktuálnom fenoméne digitálneho marketingu – programmatic buyingu.

 

2.

Články s titulkami, ktoré začínajú číslovkou, sú úspešné. Aj tento bol. Autorka Sisa Kujovičová ho nazvala  8 spôsobov, ako vyžmýkať maximum z videí na YouTube.

 

1.

Vo februári sa vydieračskí hackeri cez iCloud nabúrali do bližšie nešpecifikovaného počtu iZariadení u nás i v zahraničí a za odomknutie pýtali peniaze. Priniesli sme o tom reportáž z prvej ruky, ktorá sa stala najúspešnejším tohoročným článkom.

O autorovi

Marian Jaslovský

Dlhoročný novinár, v Mindshare pôsobí ako manažér a analytik sociálnych médií, je i editorom tohto blogu. Ako žurnalista pracoval pre mnohé médiá a bol nominovaný na Novinársku cenu. Je autorom štyroch úspešných kníh. Rovnako ako písaniu sa venuje aj hudbe, spolupracoval s mnohými osobnosťami našej scény. Okrem vecí okolo hudby ho baví bicyklovanie, varenie a fotografia. Je priaznivcom opatrného pohybu v prírode.