Google Bard AI od teraz lepšie rozumie YouTube videám

Google nedávno predstavil významnú aktualizáciu svojho chatbota Bard AI, ktorá mu umožňuje lepšie rozumieť a reagovať na konkrétne otázky týkajúce sa obsahu YouTube videí. Táto inovácia umožňuje používateľom mať ešte bohatšie konverzácie s Bardom a získať podrobné informácie o ich obľúbených videách ešte pred stlačením tlačidla „prehrávať“.

Spoločnosť uviedla o tejto aktualizácii: “Robíme prvé kroky v schopnosti Barda rozumieť YouTube videám… Počuli sme, že chcete hlbšie pochopenie YouTube video obsahu. Preto prinášame rozšírenie tak, aby Bard rozumel aj video obsahu, takže môžete viesť bohatšiu konverzáciu s Bardom o ňom.“

Už v minulosti vedel poskytovať Bard informácie o YouTube obsahu, čo pomáhalo pri objavovaní konkrétnych videí. S touto expanziou je však Bard schopný zobrať celé video a zhrnúť ho, aby používatelia mohli položiť Bardovi špecifické otázky týkajúce sa obsahu videí. Napríklad, ak používatelia pozerajú video obsah s kuchárskym receptom, môžu sa pýtať na konkrétne detaily, ako je napríklad počet vajec potrebných v recepte, ešte pred začiatkom videa.

Okrem toho by sa takto vylepšená Bard AI mohla využiť marketérmi, agentúrami a tvorcami obsahu na analýzu videoobsahu pre marketingové insighty, engagement paterny a stratégie na optimalizáciu obsahu.

Spoločnosti Google usilovne pracuje na zlepšovaní schopností Barda. Nedávne aktualizácie rozšírili dosah Barda na rôzne služby Google, vrátane Flights, Maps, Drive, Docs, Gmail a YouTube browser extensions. Okrem toho spoločnosť Google nedávno rozšírila prístup k Bardovi pre tínedžerov, čo im umožňuje hľadať inšpiráciu, objavovať nové záľuby a nájsť riešenia každodenných problémov.

A aké je naše odporučenie pre vás? Rozmýšľajte aké každodenné rutiny vám AI pomôže uľahčiť, hrajte sa s ňou a napíšte mi ak sa chcete poradiť na LinkedIN

Zdroje: Mashable, Search Engine Journal, TechCrunch

O autorovi

Michal Bílik

Michal má u nás na vizitke uvedené Chief Operating Officer a stará sa o chod agentúry, klientov, inovácie a agentúrne tímy. Je to veľkokapacitný športovec. Zaujíma sa o triatlonové športy, technológie a rád má prehľad vo všetkom, čo sa okolo neho deje. Má vlastnú značku vína a veľmi rád sa učí.