Po prvýkrát sa v kampani v aplikácii Pinterest spojil produkt s farebnými vyhľadávaniami. Konkrétne, promovaný produkt whisky „Orange“ sa zobrazoval v dopytoch súvisiacich s vyhľadávaním oranžovej farby. Vizuálne tak reklama perfektne zapadla do feedu a potešila oko každého Pinnera, ktorí si na vizuálnej stránke zakladajú.

Zvláštne sa môže zdať, že ľuďom, ktorí hľadajú niečo úplne nesúvisiace – napríklad oranžové nechty, sa zobrazia reklamy na whisky. Nezdá sa to ako optimálne zacielenie, ktoré prinesie najlepšie výsledky, no pravdepodobne existuje súvislosť medzi preferenciami farieb a produktami, aj keď neexistuje priame spojenie s dopytom. Ľudia majú radi farby a psychológia farieb je významným faktorom pri rozhodovaní (85 % nakupujúcich tvrdí, že farba je primárnym motivátorom pri rozhodovaní o kúpe).

Pinterest hovorí, že kampaň „osloví Pinnerov prostredníctvom jedinečných kontextových prostredí a príležitostí“. Nie je isté, či to prinesie významné miery prekliknutia, ale používateľov zameraných na vizuálne vnemy to určite zaujme a poteší. V každom prípade, je to zaujímavá aktivácia, ktorá by mohla inšpirovať nové možnosti propagácie pre celý rad značiek a produktov, najmä tých, ktorých typickým brand kódom je určitá farba alebo farebnosť.

Ak chcete tieto novinky (a mnohé iné) dostávať skôr, prihláste sa na odber nášho newslettera.


Zdroj: Social Media Today

O autorovi

Digitálne oddelenie

Novinky z oblasti digitálneho sveta pre vás predstavuje naše digitálne oddelenie.