Tak, ako v prípade Grammy Awards, priniesli prieskumné agentúry monitorujúce trendy v rámci sociálnych sietí prehľad vkusu divákov prehľadne zoradený v štruktúre kategórií oficiálnej súťaže. Zdá sa, že na rozdiel od Grammy Awards, sú výsledky oboch infografík bližšie k názoru Akadémie. Posúďte sami.

Meltwater Group

Webtrends

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Richard Kopunik, Mindshare

Zdroj:

http://www.meltwater.com/

http://blogs.webtrends.com/buzz/

http://mashable.com/2011/02/26/oscar-predictions/

http://mashable.com/2011/02/27/oscar-infographic/

 

O autorovi

Richard Kopunik

Vyštudoval obchod a marketing. Vo sfére mediálnych agentúr pracuje už takmer 20 rokov. Zaujímajú ho nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a médií, technologické vychytávky, hudba, knihy, filmy a seriály. O nich, v akejkoľvek kombinácii, rád píše aj na našom blogu.