Linda Cronin, riaditeľka médií and interaktívnej integrovanej komunikácie, nedávno odprezentovala stratégiu ktorou sa Coca-Cola riadi v prostredí sociálnych médií. Ide o päť základných bodov:
- Pridaná hodnota. Každá interakcia musí mať pre užívateľa prínos.
- Transparentnosť. Uvedomiť si že značku nevlastníme ale len spravujeme.
- Byť dôsledný a konzistentný. Držať sa stratégie značky a ponúkať užívateľom kvalitný a zmysluplný obsah na zdieľanie.
- Byť prístupný zmenám. Update obsahu tak aby bol vždy aktuálny.
- Prekvapiť a potešiť zákazníkov. Udržovať nielen aktuálny ale aj zaujímavý obsah.
Napríklad:
http://www.youtube.com/watch?v=lqT_dPApj9U&feature=player_embedded
Coca-Cola spravuje na populárnej sociálnej sieti Facebook 11. najväčšiu fanúšikovskú stránku, ktorá aktuálne združuje 5,321,117 fanúšikov obľúbeného nápoja/značky. Čo je takmer tak veľké číslo ako je počet obyvateľov Slovenska.
Zdroj:
http://smartblogs.com/socialmedia/2010/04/05/live-from-iabsm-cokes-ingredients-for-social-media/