Magazín Ad Age zverejnil výsledky prieskumu realizovaného GfK MRI Starch Advertising Research, ktorý mal za cieľ vybrať zpomedzi viac ako 90 tisíc inzerátov uverejnených v roku 2010 v 187 magazínoch, tie, ktoré boli najúčinnejšie v smerovaní čitateľov k realizácii nákupného rozhodnutia, resp. k zváženiu kúpy inzerovaného produtu alebo služby.

Aj keď za dá možno takáto iniciatíva chápať ako snaha vydavateľov magazínov o záchranu krízou a zmenou preferencií zadávateľov reklamy postihnutého trhu, určite ide o zaujímavé údaje, minimálne indikujúce potenciál výkonu tlačenej inzercie v rámci jednotlivých produktových kategórií.

Pre porovnanie nájdete pod článkom aj link s výsledkami z roku 2009.

Richard Kopunik, Mindshare Slovakia

Follow @BlogBrightMinds


 

Zdroj:

http://adage.com/article/mediaworks/effective-magazine-ads-2010/227244/

http://adage.com/article/mediaworks/magazines-effective-print-ads-2009/141738/

 

Tweet

O autorovi

Richard Kopunik

Vyštudoval obchod a marketing. Vo sfére mediálnych agentúr pracuje už takmer 20 rokov. Zaujímajú ho nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a médií, technologické vychytávky, hudba, knihy, filmy a seriály. O nich, v akejkoľvek kombinácii, rád píše aj na našom blogu.