Chceli ste niekedy kráčať popri svojej vlastnej karikatúre, ktorá jazdí na skateboarde? A čo tak pozerať sa na seba ako cvičíte jogu alebo pijete kávu? Znie to vzrušujúco!

Ak si pamätáte, Snapchat kúpil minulý rok aplikáciu Bitmoji za 64 miliónov dolárov. Existujú aj rôzne zábavné bitmoji doplnky k Snapchatu, ako napríklad avatary užívateľských profilov, personalizované nálepky a nedávna (no mierne kontroverzná z hľadiska súkromia) Snap Map, kde si užívatelia môžu pozrieť, kde sa nachádzajú ich kamaráti po celú dobu.

Špecializovaný tím spoločnosti Bitmoji AR Snapchat vydal svoje najnovšie a najväčšie dielo – animovaný AR Bitmojis. Prvýkrát vidíme bitmojis v 3D.

Spoločnosť Snap Inc. opäť dokázala presne odhadnúť čo ich používatelia chcú. Podľa spoločnosti Snap Inc. viac ako tretina ich 173 miliónov používateľov aktívne využíva funkcie Snapchat každodenne. Táto aktualizácia poskytuje nielen zábavu pre nich, ale je zároveň ďalším kreatívnym spôsobom, ako môžu značky prezentovať svoju osobitosť. Funkcia pravdepodobne neprináša žiadnu hodnotu pre spoločnosť Snap Inc. z hľadiska výnosov, ale užívatelia ju budú milovať.

 

Ako si spustiť svoje 3D bitmoji?

Najprv začnite aktualizáciou Snapchatu. Potom otvorte aplikáciu a kliknite na zadnú obrazovku Snapchatu a otvorte “lens menu“. Vaše 3D bitmoji možnosti sa objavia na svetových objektoch. Vyberte jeden z nich a umiestnite avatara tak, ako potrebujete. Presuňte sa do mierky pretiahnutím alebo zoomovaním. Skúste sa pohybovať a kráčať pozdĺž vášho bitmoji.

Pre jedincov s rozsiahlou základňou followerov, či už ste ovplyvňujúcim alebo známym predstaviteľom väčšej značky, môžu byť tieto roztomilé karikatúrne verzie samé o sebe ďalším zábavným spôsobom, ako môžete zapojiť a zaujať svoje publikum. Napríklad – kto už by nechcel vidieť 3D kreslenú verziu DJa Khaleda cvičiť jogu?

Jedným z kľúčov k budovaniu silnej osobnej značky je byť aktívny (konzistentné postovanie) a inovatívnosť (byť prvým v skúšaní niečoho nového). Ak ste na ceste k budovaniu osobnej značky na Snapchate, mali by ste rozhodne dať šancu tejto novej funkcii. Vaše publikum to ocení a bude sa ku Vám vracať častejšie.

Ak ešte nemáte svoje bitmoji, teraz je ten správny čas, aby ste si vytvorili svojho osobného avatara.

 

Tomáš Mladý, Mindshare Slovakia

 

Zdroj – www.socialmediatoday.com

Titulný obrázok cdn.vox-cdn.com

 

 

O autorovi

Tomas Mlady

Vyštudoval kodanskú univerzitu Copenhagen Business School, odbor E-Business kde sa špecializoval na social media marketing. K digitálnemu marketingu pričuchol už počas štúdia. Momentálne sa venuje využitiu big data v digitálnom marketingu, no nepohŕdne ani behom, cyklistikou a rádioamatérčinou zo sveta hi-fi.