Čisté WC, domácnosť, čistiace prostriedky, upratovanie… Väčšina z nás, gazdov a gazdín v domácnosti, sa už teraz trasie ______ (nedočkavosťou/od nervozity – doplň hodiace sa), ako strávi víkendové doobedie v spoločnosti (dnes už aj bezchlórových) výparov zo Sava, Cifu a Domestosu drhnúc kúpeľňové batérie, vaňu, záchod…
Presne tak, pekné, lesklé a hygienicky čisté sanitárne priestory chceme mať všetci. Nielen doma. A nielen my. Aj deti v škole. K tomu, samozrejme, potrebujeme nejaké tie čistiace prostriedky (prípadne rekonštrukciu).
Tak, ako teda odkomunikovať produkt, ktorý síce potrebujeme všetci, no zatiaľ nevieme, že je to práve Domestos?
- No jasné, televízna reklama. Veľký zásah cieľovej skupiny, audiovizuálna prezentácia, presvedčivé médium, cenovo efektívny zásah (CPT- Cost Per Thousand) a iné pozitíva TV reklamy.
- K nej doplňme podporu v OOH s jej výhodami – Dlhodobé a pravidelné pôsobenie na okoloidúcich, reklamnú plochu nemožno preskočiť, či vypnúť (možno síce zavrieť oči pred vizuálnym smogom – nebezpečné! :/), geografická flexibilita s výberom vhodných plôch v blízkosti nákupných centier/priamo v nákupných centrách, teda blízko miesta predaja a nákupného rozhodnutia.
V oboch prípadoch ide o príklady komunikačnej podpory prostredníctvom klasických médií.
A čo takto kampaň trochu osviežiť v podobe netradičnej rádio + online komunikačnej podpory, a to v spojení známeho zoskupenia Funradio Morning Orchestra (FMO) a Martina Madeja?
Tí v spolupráci s projektom Domestos pre školy, ktorý už piaty rok pomáha školám s rekonštrukciou školských toaliet, dali dokopy jedinečnú cover verziu skladby ZRPŠ, nahrávanú priamo na školských toaletách. Hviezdne obsadenie, chytľavý refrén a nečakané prekvapenie na konci zaručili videu potrebnú virálnosť. Túto cover verziu ste mohli zachytiť na profiloch Fun rádia na sociálnych sieťach, ich webstránke, ale taktiež prostredníctvom rádia v rannej šou s Juniorom a Marcelom.
Ľuďom (a tiež nášmu klientovi Unilever) sa to naozaj páčilo, keďže v priebehu pár hodín malo video na YouTube viac ako 13-tisíc prehratí, na Instagramovom profile @jasomfunradio viac ako 22-tisíc a viac ako 700krát lajkované, komentované a zdieľané (dokopy) na Facebooku. A vedzte, že tieto čísla stále rastú. Ako vedľajší produkt nahrávania v priestore toaliet vznikol Zvuk týždňa, ktorý bol len na Facebooku prehraný 25-tisíckrát.
„Naše“ ZRPŠ si určite nezabudnite pustiť and wait till the end 😉
Zdroje: