Čisté WC, domácnosť, čistiace prostriedky, upratovanie… Väčšina z nás, gazdov a gazdín v domácnosti, sa už teraz trasie ______ (nedočkavosťou/od nervozity – doplň hodiace sa), ako strávi víkendové doobedie v spoločnosti (dnes už aj bezchlórových) výparov zo Sava, Cifu a Domestosu drhnúc kúpeľňové batérie, vaňu, záchod…

Presne tak, pekné, lesklé a hygienicky čisté sanitárne priestory chceme mať všetci. Nielen doma. A nielen my. Aj deti v škole. K tomu, samozrejme, potrebujeme nejaké tie čistiace prostriedky (prípadne rekonštrukciu).

Tak, ako teda odkomunikovať produkt, ktorý síce potrebujeme všetci, no zatiaľ nevieme, že je to práve Domestos?

  1. No jasné, televízna reklama. Veľký zásah cieľovej skupiny, audiovizuálna prezentácia, presvedčivé médium, cenovo efektívny zásah (CPT- Cost Per Thousand) a iné pozitíva TV reklamy.
  2. K nej doplňme podporu v OOH s jej výhodami – Dlhodobé a pravidelné pôsobenie na okoloidúcich, reklamnú plochu nemožno preskočiť, či vypnúť (možno síce zavrieť oči pred vizuálnym smogom – nebezpečné! :/), geografická flexibilita s výberom vhodných plôch v blízkosti nákupných centier/priamo v nákupných centrách, teda blízko miesta predaja a nákupného rozhodnutia.

V oboch prípadoch ide o príklady komunikačnej podpory prostredníctvom klasických médií.

A čo takto kampaň trochu osviežiť v podobe netradičnej rádio + online komunikačnej podpory, a to  v spojení známeho zoskupenia Funradio Morning Orchestra (FMO) a Martina Madeja?

Tí v spolupráci s projektom Domestos pre školy, ktorý už piaty rok pomáha školám s rekonštrukciou školských toaliet, dali dokopy jedinečnú cover verziu skladby ZRPŠ, nahrávanú priamo na školských toaletách. Hviezdne obsadenie, chytľavý refrén a nečakané prekvapenie na konci zaručili videu potrebnú virálnosť. Túto cover verziu ste mohli zachytiť na profiloch Fun rádia na sociálnych sieťach, ich webstránke, ale taktiež prostredníctvom rádia v rannej šou s Juniorom a Marcelom.

Ľuďom (a tiež nášmu klientovi Unilever) sa to naozaj páčilo, keďže v priebehu pár hodín malo video na YouTube viac ako 13-tisíc prehratí, na Instagramovom profile @jasomfunradio viac ako 22-tisíc a viac ako 700krát lajkované, komentované a zdieľané (dokopy) na Facebooku. A vedzte, že tieto čísla stále rastú. Ako vedľajší produkt nahrávania v priestore toaliet vznikol Zvuk týždňa, ktorý bol len na Facebooku prehraný 25-tisíckrát.

„Naše“ ZRPŠ si určite nezabudnite pustiť and wait till the end 😉

Zdroje:

http://www.funradio.sk/novinky/39844-funradio-morning-orchestra-aj-takto-sa-da-pomahat-slovenskym-skolam/

O autorovi

Roman Kollár

Študoval manažment podniku, pracovať v mediálnej agentúre začal už počas vysokej školy. V Mindshare je súčasťou tímu Unilever, kde sa od roku 2013 podieľa na komplexnom client servise. Od raného detstva hrá na klavíri. V posledných rokoch k nemu pridal aj bicie, ktoré nie sú pre neho ani tak oddychom, ale tréningom sústredenia najvyššieho stupňa. Je síce úplne samostatný, ale vždy rád vyhľadá dobrú spoločnosť. Medzi jeho obľúbený spôsob pohybu patria akrobatické kúsky. Rád využíva všetok možný čas, niekedy aj na úkor spánku.