Zatiaľ len jednoduchá informácia o počte užívateľov tejto sociálnej platformy pre profesionálov v rámci 50 krajín bohužiaľ neuvádza údaje zo Slovenska.

Aj napriek tomu sú zverejnené čísla zaujímavé. Dolu niekoľko základných faktov:

– najviac užívateľov, takmer 48 miliónov, je z USA (viac ako 15% populácie)

– nasleduje India s takmer 10 mil. registrovaných užívateľov (0,84% populácie) a UK (6,5 milióna RU, resp. viac ako 10% populácie)

– najvyššiu penetráciu dosahuje LinkedIn v Holandsku (16,15%, resp. 2,7 RU), nasledujú už spomínané USA, Dánsko a Spojené Arabské Emiráty (zhodne tesne nad 12,7% populácie)

Aj keď Slovensko v zozname krajín chýba, ako indícia by sa dali využiť údaje z krajín CEE, resp. blízkeho okolia. Ak by sme pre naozaj orientačný prepočet využili priemernú penetráciu LinkedIn v okolitých krajinách (cca. 1,57%) dostaneme číslo na úrovni okolo 70 tisíc užívateľov. Ak by sme počítali s maximom, ktoré vykazuje v rámci regiónu Chorvátsko (2,65%), môžeme hovoriť o približne 100 tisíc užívateľoch.

Richard Kopunik, Mindshare Slovakia

Follow @BlogBrightMinds

 

Zdroj:

http://www.socialbakers.com/linkedin-statistics

 

 

Tweet

O autorovi

Richard Kopunik

Vyštudoval obchod a marketing. Vo sfére mediálnych agentúr pracuje už takmer 20 rokov. Zaujímajú ho nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a médií, technologické vychytávky, hudba, knihy, filmy a seriály. O nich, v akejkoľvek kombinácii, rád píše aj na našom blogu.