V priestoroch bratislavskej reštaurácie FACH predstavili 12. februára modely F&F na nasledujúce obdobie Jar/Leto 2018 a my, dievčatá z Mindshare, sme pri tom nechýbali!

Hneď pri vstupe do nádvoria reštaurácie ma upútala krásna kvetovaná stena, ktorá už predurčovala v akom štýle sa bude kolekcia niesť. Budú to kvety, vzory, farby, perforované strihy a veľmi prijemné materiály. Výrazné kvetinové alebo etno vzory som našla nielen na blúzkach, rifliach ale aj na doplnkoch ako sú topánky a kabelky. Jednotlivé kúsky mi však, napriek ich jedinečnosti, pripadali ľahko kombinovateľné, a ako sa hovorí v jednej nákupnej šou: „budú sa dať nosiť so všetkým“.

Čo mňa osobne veľmi zaujalo a čo budem v lete naozaj súrne potrebovať, sú celé plavky. Predstavené boli v nádherných farbách červenej, ružovej alebo kráľovskej modrej alebo s námorníckym vzorom a ich skvelou vlastnosťou je to, že mali výplň, ktorá dokonale zvýrazní horné partie. Už aby bolo leto!

Okrem dámskej kolekcie sme si mohli prezrieť tie najlepšie kúsky z detskej a pánskej kolekcie. Pri detskej kolekcii ma opäť nesklamal pavučinkový materiál mnohých šatôčok, ale páčili sa mi aj hravé letné a tropické vzory. Páni si budú môcť obohatiť svoje šatníky o košele s palmami alebo vojenskými motívmi pre pohodlné nosenie vo voľnom čase.

 

Okrem najnovších módnych trendov sme si v spoločnosti marketingovej manažérky F&F pre Slovensko Ivici Bombošovej a online manažérky Silvie English dopriali chutné a najmä zdravé zeleninovo-ovocné šťavy. Aby sme dodržali zdravú rovnováhu, ponúkli sme sa aj výbornými makrónkami, ktoré kopírovali farebné tóny F&F kolekcie jar/leto.

Z módnej prehliadky sme odchádzali s veľmi prijemným, sviežim pocitom a dlhým nákupným zoznamom, ktorý si poctivo pôjdem odškrtať do TESCO obchodov, kde sa F&F oblečenie dá zaobstarať. To sľubujem!

Lucia Ďuračková, Mindshare Slovakia

O autorovi

Lucia Ďuračková

Do mediálneho sveta vstúpila v roku 2013, a to hneď do Mindshare Slovakia. Momentálne pracuje na pozícii account manager a pre viacerých významných klientov je nie len ich denný kontakt, ale veľmi rada poradí v plánovaní ročnej stratégie mediálnej komunikácie. Keď nepracuje, tak chodí na výlety, číta knihy, učí sa cudzie jazyky, športuje a jedného dňa by chcela zachrániť svet.