Netradičná,  sexi, cool forma marketingovej komunikácie. Neobťažuje, osloví v správnom prostredí, častokrát postavená na jednoduchom, ale okamžite fungujúcom prepojení.

Zaujal ma spôsob komunikácie značky Wolf Hot Sauce v Thajsku,  kampaň za bezpečnú jazdu na bicykli zo Švajčiarska a odstrašujúca komunikácia nemeckých ortodontov.

Zdroj: http://blog.guerrillacomm.com/

 

Hot stuff – Ako netradične zaujať

Strategicky umiestnené obrázky na sušičoch rúk v priestoroch toaliet pripomenú všetkým aká„hot“ je Wolf omáčka.

Guerrilla ako výchovný moment

Cool kampań za bezpečnosť pri bicyklovaní nosením helmy bola realizovaná v Švajčiarsku. 200,000 vajec malo namaľovanú ľudskú tvár a boli distribuované v uliciach veľkých miest. Pozerajúc na vajíčko by ste si mali uvedomiť, že vaša hlava je podobne krehká ako to vajce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Guerrilla ako odstrašujúca taktika

Cumlíky vytvorené a distribuované dentistami v Nemecku,  názorným priam až odstrašujúcim príkladom demonštrujú, čo sa stane so zúbkami vašich najdrahších, keď sa nebudete pravidelne zúčastňovať zubných prehliadok a nebudete im venovať dostatok pozornosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alena Deščíková, Mindshare Slovakia

O autorovi