Netradičná, sexi, cool forma marketingovej komunikácie. Neobťažuje, osloví v správnom prostredí, častokrát postavená na jednoduchom, ale okamžite fungujúcom prepojení.
Zaujal ma spôsob komunikácie značky Wolf Hot Sauce v Thajsku, kampaň za bezpečnú jazdu na bicykli zo Švajčiarska a odstrašujúca komunikácia nemeckých ortodontov.
Zdroj: http://blog.guerrillacomm.com/
Hot stuff – Ako netradične zaujať
Strategicky umiestnené obrázky na sušičoch rúk v priestoroch toaliet pripomenú všetkým aká„hot“ je Wolf omáčka.
Guerrilla ako výchovný moment
Cool kampań za bezpečnosť pri bicyklovaní nosením helmy bola realizovaná v Švajčiarsku. 200,000 vajec malo namaľovanú ľudskú tvár a boli distribuované v uliciach veľkých miest. Pozerajúc na vajíčko by ste si mali uvedomiť, že vaša hlava je podobne krehká ako to vajce.
Guerrilla ako odstrašujúca taktika
Cumlíky vytvorené a distribuované dentistami v Nemecku, názorným priam až odstrašujúcim príkladom demonštrujú, čo sa stane so zúbkami vašich najdrahších, keď sa nebudete pravidelne zúčastňovať zubných prehliadok a nebudete im venovať dostatok pozornosti.