Nezáleží na tom, či ste na ceste na alebo z letiska,  dobre vychladené pivko príde vhod. Tranzitné autobusy na jednom z indických letísk sú vybavené držiakmi vo forme pivného pohára. Ide o reklamu na miestne nealkoholické pivo Indus Pride, ktorá je dokonca taká autentická, že niektorí zúfalí vysmädnutí cestujúci sa snažili dostať k obsahu vo vnútri držiakov.

Kam s ním?

Guerrilla kampaň na autíčka Smart v Kanade je postavená na efekte zväčšeného zámku na bicykel.  Je dosť málo pravdepodobné, že okolo prechádzajúci zlodej je vyzbrojený obrovskými kliešťami na prestrihnutie zámku.
Toto zariadenie má len jednu chybu – predstavte si, kam by ste umiestnili obrovský zámok na malom autíčku, keď sa rozhodnete odísť?

 

Alena Deščíková, Mindshare Slovakia

Zdroje:

http://blog.guerrillacomm.com

O autorovi