Prosím?
V novinách a blogoch po celom svete sa objavil odkaz „Auto, ktoré hydratuje vašu pokožku“. Nissan prichádza s novým zariadením, ktoré rozptyľuje vitamín C v interiéri vozidla.
Japonský výrobca predstavuje vylepšenia pre svoje budúce modely, ktoré budú navrhované s dôrazom na väčší komfort pre cestujúcich so snahou redukovať stres a napätie vodiča.
Najfascinujúcejšou novinkou konceptu „Health and well-being“ je vzduchový filter napustený vitamínom C, ktorý zvlhčuje pokožku pasažierov. Klimatizačný systém vozidla bude, namiesto vysušovania pokožky pasažierov, rozptyľovať vitamín C v interiéri vozidla, tak aby zabezpečil viac vlhkosti pre vašu kožu, ktorá bude vyzerať mladšie a zdravšie.
Otázkou, či by sa NISSAN mohol stať NEUTROGENOU (Johnson & Johnson ) vo svete automobilov, ostala spoločnosť zjavne zaskočená. Ako odpoveď poslali novinárom zopár strán nákresov, grafov, diagramov vitamínového filtra a obrázkom mechanizmu hydratácie kože s roztomilými fialovými, modrými, žltými či zelenými bublinkami pomenovanými napríklad „rehydratované zeolity“.
Nie je zrejmé kedy, v ktorých krajinách a modeloch automobilky budú vitamínové filtre dostupné, ani koľko bude spomínaný filter stáť, ale zdá sa, že to bude tam, kde je záujem o šoférovanie a hydratáciu. Automobilové blogy a web stránky počnúc Times of India a končiac U.K.’s Daily Mail však už informujú.
Nissan už objavil spôsob ako rozmaznávať pasažierov. Príkladom je „forest AC“ klimatizačný systém inštalovaný v Nissane Fuga (luxusný sedan predávaný na japonskom trhu), ktorý je navrhnutý tak, aby imitoval vánok, teplotu, vlhkosť a vôňu lesa.
Juraj Mýtny, Mindshare Slovakia
Zdroj: http://adage.com