Podľa výsledkov štúdie realizovanej spoločnosťou Visible Measures v spolupráci s YouTube, posledný ročník Super Bowlu priniesol v oblasti on-line videí absolútnu revolúciu. Posúďte sami:
– reklamné spoty zo Super Bowlu videlo za 10 dní na webe viac ako 230 miliónov užívateľov
– v roku 2009 vygenerovali Super Bowl spoty na webe celkovo “len” 90 miliónov videní
– v roku 2010 to bolo 150 miliónov
– najlepších 10 spotov z aktuálneho ročníka vygenerovalo dohromady za 10 dní viac ako 96 miliónov videní
– najúspešnejšie videá, ako Volkswagen “The Force” a včera spomínaný Chevrolet “Imported from Detroit” s Eminemom aj po 10 dňoch vedú rebríček viral videí
Dolu tabuľkový prehľad výkonu jednotlivých Super Bowl videí.
Richard Kopunik, Mindshare
Zdroj:
http://adage.com/article/viral-video-charts/vader-eminem-super-bowl-ads-reach-230m-views/149040/