Podľa výsledkov štúdie realizovanej spoločnosťou Visible Measures v spolupráci s YouTube, posledný ročník Super Bowlu priniesol v oblasti on-line videí absolútnu revolúciu. Posúďte sami:

– reklamné spoty zo Super Bowlu videlo za 10 dní na webe viac ako 230 miliónov užívateľov

– v roku 2009 vygenerovali Super Bowl spoty na webe celkovo “len” 90 miliónov videní

– v roku 2010 to bolo 150 miliónov

– najlepších 10 spotov z aktuálneho ročníka vygenerovalo dohromady za 10 dní viac ako 96 miliónov videní

– najúspešnejšie videá, ako Volkswagen “The Force” a včera spomínaný Chevrolet “Imported from Detroit” s Eminemom aj po 10 dňoch vedú rebríček viral videí

Dolu tabuľkový prehľad výkonu jednotlivých Super Bowl videí.

Richard Kopunik, Mindshare

Zdroj:

http://corp.visiblemeasures.com/news-and-events/blog/bid/39974/Super-Bowl-2011-The-Top-10-Ads-in-Social-Video-More

http://adage.com/article/viral-video-charts/vader-eminem-super-bowl-ads-reach-230m-views/149040/

http://www.visiblemeasures.com/adage

O autorovi

Richard Kopunik

Vyštudoval obchod a marketing. Vo sfére mediálnych agentúr pracuje už takmer 20 rokov. Zaujímajú ho nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a médií, technologické vychytávky, hudba, knihy, filmy a seriály. O nich, v akejkoľvek kombinácii, rád píše aj na našom blogu.