Zdá sa, že známy výrobca športových potrieb sa ocitol na zozname firiem, ktoré to v sľuboch konzumentom mierne prehnali.

 

Aspoň taký názor má americká FTC (Federal Trade Commission), ktorá, podľa aktuálne zverejnených správ, ukončila konanie v prípade dvoch produktových rád obuvy a športového oblečenia – Easy Tone a Run Tone – od spomínaného výrobcu. Reebok v reklame sľuboval kupujúcim zlepšenie svalového tonusu ich pozadia a nôh, len na základe samotného nosenia obuvi, bez potreby cvičenia alebo inej športovej aktivity. FTC mala však na sľuby, respektíve ich plnenie, iný názor.

Reebok sa podľa správy zaviazal vložiť do špeciálne zriadeného fondu sumu 25 mil. USD, ktorá by mala slúžiť na odškodnenie zákazníkov, ktorí si topánky jednej alebo druhej produktovej rady kúpili. Poškodení spotrebitelia sa môžu prihlásiť prostredníctvom web stránky zriadenej FTC.

Po zbežnom prieskume on-line formulára na prihlasovanie žiadostí o náhradu škody sa zdá, že šancu majú aj slovenskí spotrebitelia. Viac na https://cert.gardencitygroup.com/rbk/fs/ftc-1.

 

Richard Kopunik, Mindshare Slovensko

Follow @BlogBrightMinds

 

Zdroj:

http://www.businessinsider.com/reebok-false-advertising-shoes-settlement-25-million-2011-9

http://www.ftc.gov/bcp/cases/reebok/index.shtm

O autorovi

Richard Kopunik

Vyštudoval obchod a marketing. Vo sfére mediálnych agentúr pracuje už takmer 20 rokov. Zaujímajú ho nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a médií, technologické vychytávky, hudba, knihy, filmy a seriály. O nich, v akejkoľvek kombinácii, rád píše aj na našom blogu.