Dovolenkové obdobie je v plnom prúde. Niektorí už majú dovolenku za sebou, iných ešte len čaká. Keď si otvorím svoj Facebook, neustále na mňa vyskakujú fotky mojich známych z pláže, pamiatok, hôr a iných miest, na ktorých trávia voľné chvíle. Vo ére Instagramu nie sú fotky z dovoleniek len obyčajné obrázky – vypovedajú osobný odkaz, príklon ku značke a samozrejme ovplyvňujú aj ostatných followerov.

“V dnešnej spoločnosti založenej na skúsenostiach noví cestovatelia navzájom zdieľajú inšpiráciu trávenia voľných chvíľ tým, že ukazujú nové miesta a spôsoby trávenia dovolenky”, povedal Pau Sabria, spoluzakladateľ a CEO platformy vizuálneho marketingu Olapic, ktorý sa spojil s agentúrou Kantar a zanalyzovali  viac ako 2000 sociálnych obrázkov z dovoleniek v snahe určiť, čo motivuje ľudí zdieľať cestovný obsah online. Na základe analýzy spravili rebríček miest, z ktorých ľudia najviac uverejňujú svoje fotky a hlavné dôvody zdieľania fotiek. Tu je graf a infografika.

Zdroj: OlapicKantar Media

Andrej Matyáš, Mindshare Slovakia

Titulná fotografia Pixabay

O autorovi

Andrej Matyas

V brandži médií a marketingu je od roku 2007. Cez rôzne pozície sa dostal až na Client Leadership. Má na starosti spokojnosť našich klientov. Jeho záľuby sú autá, šport a dve deti.