Koncom minulého roka LinkedIn spustil novú funkciu Showcase Page (Stránka produktu), ktorá umožňuje marketérom zamerať sa na fanúšikov-followerov konkrétnych produktov alebo značiek. Pokiaľ má spoločnosť vo svojom portfóliu viacero produktov a nechce aby sa komunikácia na LinkedIn korporátnej stránke „zlievala“ do niekedy  neprehľadnej masy, tak stránky produktov  ponúkajú riešenie.

Ak ste administrátorom niektorej z LinkedIn stránok, tak ste si určte všimli oznam: „Záložka Produkty a služby bude zrušena k 14. dubnu 2014. Navštivte naše Centrum nápovědy pro více informací.  Záložku Produkty a služby nahradí práve Showcase page (Stránka produktu), ktorú si už dnes môžete vytvoriť.

showcase page

Každá spoločnosť môže vytvoriť až 10 takýchto stránok, pričom nábor fanúšikov-followerov bude možné podporiť aj platenou reklamou LinkedIn (Follower ads, Sponsored updates). Vytvorenie Showcase Page je ústretovým krokom voči tým, ktorí LinkedIn nevyužívajú len ako nástroj na nábor zamestnancov a zber kontaktov, ale najmä ako publikačnú platformu. Skvelá správa ktorá poteší nejedného manažéra sociálnych médií.

Ukážka Showcase page Office spoločnosti Microsoft

Office showcase page

Zdroj: LinkedIn

 

Juraj Mýtny, Mindshare Slovakia

O autorovi