Fanúšikovia hlavnej basebalovej súťaže v USA majú dôvod na radosť. V apríli budú môcť sledovať live streaming prenosov cez svoje Apple iOS zariadenia zdarma. A to vďaka automobilke Volvo.

Ide o ďaľší príklad zapojenia reklamného partnera do financovania prístupu k platenému obsahu v rámci nových digitálnych platforiem, akou je aj špeciálna MLB (Major League Baseball) aplikácia pre Apple iPhone, iPad alebo iMac. Aplikácia je dostupná aj pre iné platformy, ako klasické PC, Sony Playstation alebo Boxee. Bezplatný prístup však Volvo prináša len v rámci mobilnej iOS platformy. Majitelia Android zariadení budú môcť zdarma zhliadnuť jeden zápas denne.

 

Podobný prístup si už vyskúšal napríklad švajčiarsky výrobca hodiniek Hublot, ktorý pri príležitosti spustenia predaja Apple iPad vo Švajčiarsku sponzoroval voľný prístup k obsahu iPad vydania Financial Times, alebo aktuálne ohlásený plán na umožnenie voľného prístupu k obsahu digitálnej verzie NY Times od automobilky Lincoln, ktorý ale nie je limitovaný na konkrétne zariadenie alebo platformu. Voľný prístup k iPad verzii denníka USA Today sponzorovala sieť Marriot Hotels.

Už nám len zostáva počkať na kvalitnú iOS aplikáciu niektorého zo slovenských médií a inovatívneho reklamného zadávateľa, ktorý sa bude príkladmi uvedenými hore inšpirovať.

 

 

 

 

Richard Kopunik, Mindshare

http://twitter.com/#!/BlogBrightMinds

 

Zdroj:

http://adage.com/article/digital/volvo-unlocks-mlb-paywall-april/149663/

http://news.marriott.com/2010/06/continue-your-free-usatoday-ipad-app-with-marriott-hotels-resorts.html

http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704461304576216770555617038.html

O autorovi

Richard Kopunik

Vyštudoval obchod a marketing. Vo sfére mediálnych agentúr pracuje už takmer 20 rokov. Zaujímajú ho nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a médií, technologické vychytávky, hudba, knihy, filmy a seriály. O nich, v akejkoľvek kombinácii, rád píše aj na našom blogu.