Najväčšia obrázková aplikácia na svete, ktorá, mimochodom, tento mesiac dosiahla celosvetovo už neuveriteľných 600 miliónov aktívnych užívateľov mesačne, ohlásila novinku. Je ňou možnosť uloženia príspevkov pre užívateľov na iOS i Androide s verziou aplikácie 10.2.

Ak ste jej používateľom, tak by ste po novom mali vidieť ikonu uloženia priamo pod príspevkom. Ak na ňu kliknete, príspevok sa uloží do súkromnej záložky na vašom profile a je viditeľný iba pre vás, ukladať sa dajú i sponzorované príspevky. Pre zaujímavosť, Facebook ponúka túto možnosť už od júla 2014.

screenshot_20161217-221144

Silvia Kujovičová, Mindshare Slovakia

Zdroj: http://www.adweek.com/socialtimes/instagram-save-posts/648459

O autorovi

Silvia Kujovičová

Marketing študovala už na univerzite, najviac ju oslovil digital a profesionálne sa mu venuje už vyše dvoch rokov. Je certifikovaná odborníčka v Google Adwords a Google Analytics. Spravuje kampane na Facebooku, Instagrame a iných sociálnych sieťach, ktoré sú jej srdcovou záležitosťou. Veľmi ju baví dynamika a kreativita online marketingu a rada sleduje najnovšie trendy. Má skúsenosti z PR agentúry, ktoré využíva pri písaní firemného blogu. V súkromí rada varí, kde ju tiež baví kreativita a miluje filmy od Marvela a DC Comics.