Teploty sa už v júni vyšplhali k historickým maximám a to leto ešte ani poriadne nezačalo. Takže je najvyšší čas, aby módna značka F&F predstavila novú kolekciu na jeseň zimu 18/19. My sme tam, samozrejme, nemohli chýbať.

Predstavenie kolekcie sa konalo v priestoroch Bless Studia na Medenej ulici v Bratislave a zaujímavo riešený interiér bol dotvorený okrem novej kolekcie oblečenia aj veľmi peknými jesennými dekoráciami.

Celá kolekcia sa nesie v duchu retro módy a noblesnosti, dominujú flitre, trblietky, kvety, lesklé materiály a populárne oversize strihy. Módne trendy sa vracajú do minulosti a inak to nie je ani v tomto prípade. Hrubé a teplučké oversize svetre s motívmi z dôb spartakiády – to je hitom nasledujúcej sezóny. My sme si nevedeli vybrať.

Okrem športovejšieho oblečenia zahŕňa kolekcia aj trendy kúsky, s ktorými zažiarite na každej party, nakoľko budete neprehliadnuteľná. Glitre, glitre a glitre – čím viac, tým lepšie.

Celá kolekcia sa inšpiruje 70. a 80. rokmi, strihy a materiály pripomínajú niektoré scény z pomády, no myslím, že si z pestrej palety vzorov a strihov, ktorú FF prinesie na jeseň, každý s určitosťou vyberie.

Okrem novej kolekcie, ktorú sme si mohli aj vyskúšať sme si dopriali aj výborné občerstvenie, ovocné šťavy a chutné ľahké dezerty. Na predstavení kolekcie sa prišli pozrieť aj viacerí novinári, módne blogerky, mohli sme tu osobne mať možnosť sa stretnúť  s marketingovou manažérkou F&F pre Slovensko Ivicou Bombošovou aj s online manažérkou Silviou English.

Celá atmosféra sa aj napriek horúcemu počasiu vonku niesla v príjemnom duchu jesene a my sa už teraz tešíme na jesennú kolekciu F&F v obchodných reťazcoch Tesco.

Veronika Puschenreiterová, Mindshare Slovakia

O autorovi

Veronika Puschenreiterova

Vyštudovala reklamu a marketing, nakoľko má rada kreatívne a tvorivé veci. Zároveň však rada komunikuje s ľuďmi a preto je práve už dva roky na klientskom oddelení u nás v Mindshari. Má rada dobré jedlo, miluje cestovanie, šport a pekný dizajn (najmä ružovej farby). Jej heslom je „všetko sa dá, len treba chcieť“ a pohár radšej vidí vždy poloplný ako poloprázdny.