Časopis Advertising Age zverejnil aktuálne rebríčky globálnych mediálnych agentúr za rok 2010. Podľa informácií, ktoré zverejnil v prevzatej správe server mam.cz, je Mindshare Worldwide najväčšou sieťou mediálnych agentúr podľa tržieb realizovaných na trhoch mimo USA (601 mil. USD) a zároveň obsadil druhé miesto v celosvetovom rebríčku s celkovými tržbami na úrovni 760 mil. USD, čo sa rovná medziročnému rastu 4,1%.

Viac informácií nájdete v spomínanej správe uverejnenej na mam.cz.

Richard Kopunik, Mindshare Slovakia

http://twitter.com/#!/BlogBrightMinds

 

Zdroj:

http://mam.ihned.cz/c1-51689570-starcom-media-vest-mindshare-a-omd-svetove-nejuspesnejsi-podle-trzeb-za-rok-2010

O autorovi

Richard Kopunik

Vyštudoval obchod a marketing. Vo sfére mediálnych agentúr pracuje už takmer 20 rokov. Zaujímajú ho nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a médií, technologické vychytávky, hudba, knihy, filmy a seriály. O nich, v akejkoľvek kombinácii, rád píše aj na našom blogu.