Instagram ohlásil, že už budúci týždeň začne testovať prelomovú novinku v online nákupe. Ak ste chceli doteraz získať bližšie informácie o ponúkanom produkte prostredníctvom aplikácií v mobilnom prostredí, boli ste presmerovaní na prehliadač, kde sa vám tieto informácie zobrazili. Teraz Instagram prichádza s novinkou, vďaka ktorej už budeme môcť získať informácie o produkte priamo prostredníctvom aplikácie.

tumblr

 

Firmy budú môcť označiť svoje produkty na fotke a po klepnutí na „zobraziť produkty“ vám aplikácia priamo ponúkne informácie o produkte aj s ich cenou bez toho aby ste ju opustili. Až po klepnutí na “kúpiť teraz” v detailnom popise produktu bude zákazník presmerovaný priamo na stránku, kde si bude môcť želaný produkt kúpiť.

 

Instagram začne s testom dvadsiatich amerických značiek na americkom trhu, napríklad Kate Spade a JackThreads, na iOS zariadeniach.

Celá stratégia je premyslená tak, aby nepôsobila nátlakovo. Informácie o produktoch sa vám zobrazia až po klepnutí na obrazovku, čím sa líši od Facebook-u, či Twitter-u. Tieto „nákupné menovky“ uľahčia prácu firmám, ktoré už nemusia vkladať URL adresu na stránku profilu, ale priamo do pridaného postu.

Zdroj

Vladimír Labunet, Mindshare Slovakia

 

O autorovi

Vladimir Labunet

Študoval na slovenskej univerzite Komenského, odbor marketingový manažment. Digitálnemu marketingu sa začal venovať ešte počas štúdia. Neujde mu ani jedna technologická novinka. Svoje rána si nevie predstaviť bez kvalitného marketingového podcastu a chutnej kávy.