Pre každého online marketéra je jedna z najväčších výziev pochopiť, či vytvoril správny reklamný obsah pre svoju cieľovú skupinu. LinkedIn predstavil novinku, ktorá umožní zistiť a analyzovať, či naša kampaň pritiahne tú cieľovú skupinu, akú chceme.

Nový nástroj sa bude volať demografia webovej stránky () a poskytne marketérom prehľad o tom, z akého odvetvia prichádza ich návšteva. Na poskytnutie týchto údajov využíva dáta z viac ako 500 miliónov registrovaných profilov.

Demografický nástroj umožní filtrovať návštevníkov webovej stránky do 8 odborných kategórii vrátane týchto kategórií:

  • Pracovná pozícia
  • Priemysel
  • Pracovná seniorita
  • Pracovná funkcia
  • Spoločnosť
  • Veľkosť spoločnosti
  • Lokácia
  • Krajina

Nástroj tiež umožní filtrovať dáta aj podľa časového obdobia, čo umožní lepšie pochopiť, či vaše nedávne marketingové aktivity prilákali zamýšľanú cieľovú skupinu.

Myslím si, že tento analytický nástroj môže poskytnúť marketérom lepší prehľad o tom, aké profesionálne publikum priťahuje svojimi marketingovými aktivitami. Vďaka tomu bude môcť svoju komunikáciu prispôsobiť alebo upraviť pre dosiahnutie tých najlepších výsledkov.

 

Vladimír Labunet, Mindshare Slovakia

Ilustračná fotografia Pixabay.com

 

O autorovi

Vladimir Labunet

Študoval na slovenskej univerzite Komenského, odbor marketingový manažment. Digitálnemu marketingu sa začal venovať ešte počas štúdia. Neujde mu ani jedna technologická novinka. Svoje rána si nevie predstaviť bez kvalitného marketingového podcastu a chutnej kávy.