Unilever, klient s rozsiahlym portfóliom produktov pre starostlivosť o domácnosť, osobnú starostlivosť, potravín a nápojov. Ich produkty denne celosvetovo používa 2,5 miliardy spotrebiteľov a predávajú ich vo viac ako 190-tich krajinách.

Klient ktorého veľkosť môže evokovať monotónnu prácu na kampaniach, no opak je pravdou a často aj my ľudia z „mediálky“ sa môžeme kreatívne zapojiť a zakomponovať do kampaní rôzne neštandardné riešenia.

Preto sme si pre vás pripravili pár ukážok zaujímavých komunikácií:

 

Valentínske doručenie Magnumu tvojej láske priamo domov či do kancelárie

Spolu s portálom Noizz.sk sme pripravili Valentínsku súťaž, kde mohli čitatelia obdarovať svoju polovičku a poslať im sladký dezert. Mechanika súťaže bola jednoduchá: „Označ svojho milovaného v komentári a čakaj na žrebovanie“. Následne v Noizze vyžrebovali 18 výhercov ktorým osobne 14.2. zaniesli Magnum pintu. Hlavným výstupom z tejto celej aktivity bolo video s prekvapenými a zároveň potešenými reakciami obdarovaných.

Článok – Schladili sme Slovákov. Pozri si, ako reagovali na prekvapenie

 

Objatie alebo Magnum? Oboje!

Vo valentínskej komunikácii Magnumu sme pokračovali s Noizzom aj tento rok, no v tomto prípade sa nejednalo o vytvorenie súťaže, ale o prípravu valentínskeho videa plného lásky a objatí.  Koncept „Free hugs + free Magnum“ spočíval z úplne jednoduchej myšlienky – potešiť ľudí idúcich do práce. A čím iným ich potešíme viac ako skvelým Magnumom a vrúcnym objatím? Tento sociálny experiment, ako nazval aktivitu Noizz, mal nad očakávania pozitívne reakcie okoloidúcich ľudí, ktoré sú krásne zachytené na videu nižšie.

Článok – Za objatie sladké potešenie. Koľko Slovákov sa zapojilo do valentínskej výzvy?


 

AXE súťaž o lístky Martina Garrixa v relácii „Čo počúvaš?“ na Refresheri

Mechaniku aktuálne prebiehajúcej súťaže AXE sme odkomunikovali aj neštandardným spôsobom a to prostredníctvom relácie „Čo počúvaš?“.  Redaktor sa v rámci nej pýtal ľudí na ulici čo počúvajú a či poznajú tvorbu Martina Garrixa.  V prípade, že odpovedali kladne, získali deodorant AXE a zároveň im bolo vysvetlené, akým spôsobom môžu vyhrať lístky na koncert tohto známeho DJa.

Článok na Refresher.sk

 

Uhádni čo si spievajú moderátori rádia Expres ráno v sprche!

Minulý rok sme launchovali nový sprchový gél Rexona, ktorý je svieži a ideálny na ranné prebudenie. Mnoho ľudí počas ranného sprchovania počúva práve rádio a z tohto dôvodu sme sa rozhodli prepojiť produkt s vtipnou rannou súťažou v rádiu. Súťaž nazvaná „Kúpeľňové vojny“ prebiehala v každom vstupe medzi mužom a ženou, ktorí sa zapojili do súťaže na základe predchádzajúcej výzvy moderátora. Vybraným súťažiacim moderátor v priamom vstupe začal vyhmkávať pieseň, ktorú si spieval ráno v sprche a ten, ktorý ju uhádol ako prvý, vyhral balík produktov Rexona. Počas desiatich súťažných kôl vzniklo mnoho vtipných situácii, vďaka ktorým sa odkomunikoval brand zábavným a prirodzeným spôsobom. Vypočujte si audionahrávku.

 

Sprejujúci sa Gogo v Sajfovej relácii Level Lama

Počas minuloročnej kampane AXE sme využili aktívny product placement v troch dieloch Level Lama. Pre tých čo Level Lamu nepoznajú, jedná sa o reláciu do ktorej si Sajfa pozýva hostí, debatuje s nimi a zároveň hrajú videohry. Skrátka relácia ako vyšitá pre cieľovú skupinu „mladí chalani“. V rámci prvých dvoch sponzorovaných dielov sme ako hostí využili športovcov a v treťom diele bol hosťom s nami už dlhodobo spolupracujúci influencer GogomanTV. A čo môže nastať, keď sa stretne Sajfa s Gogom a majú AXE výrobky na stole? Pozrite si vo videu nižšie.

 

Čo vznikne z kombinácie Martin Madej, moderátori Fun radia, školské záchody a Domestos?

Značka Domestos sa už dlhodobo venuje podpore slovenských škôl prostredníctvom rekonštrukcie záchodov. V rámci tejto komunikácie sme využili zabehnutý formát Funradio Morning Orchestra, kde skupina v zložení moderátori Fun radia a Martin Madej, nahrali jedinečnú verziu skladby „ZRPŠ“ práve na školských záchodoch.

O tejto neštandardnej komunikácii si prečítate viac v našom blogu, ktorý sa jej samostatne venuje.

Zdroj:

https://www.unilever.sk/about/

Daša Šefčovičová, Mindshare Slovakia

 

O autorovi

Daša Šefčovičová

Marketing ju chytil za srdce už na vysokej škole, kde vyštudovala obchod a marketing. V mediálnom svete pôsobí od roku 2010 so začiatkami v online médiu, ktoré následne vymenila za mediálnu agentúru. Svoju záľubu našla v aktívnom cestovaní, turistike, lyžovaní a venovaní sa fotografii.