Novinky a zaujímavé články z digitálneho sveta
Sledovanie pohybu očí je v reklame dôležité, pretože na tom, čo si ľudia všímajú prvé a najviac, môže závisieť úspech alebo neúspech vizuálu. Pozrite sa na 26 príkladov máp tohto pohybu, pričom sú zaujímavé aj rozdiely medzi mužmi a ženami. Tu je článok o sledovaní pohybu očí na Wikipédii, je to zaujímavá disciplína.
USB sa považoval za bezpečný prenos dát v prípade, že USB zariadenie máte pod kontrolou. To je však už minulosť. Karsten Nohl a Jakob Lell prišli s konceptom malware, ktorý môže byť nainštalovaný na akékoľvek USB zariadenie. A ten koncept je funkčný – vytvorili umelý vírus, aby poukázali na potenciálnu hrozbu v bezpečnosti USB.
Hra Second Life bola pred desiatimi rokmi hit, každý si mohol vytvoriť alternatívny svet a žiť v ňom prostredníctvom dvojníka, dokonca medzi týmto a skutočným svetom bolo možné vymieňať peniaze. Čo sa stane s alternatívnym svetom keď sa ponechá svojmu osudu a žije si vlastným životom? Zmení sa na postapokalyptické, bizarné miesto. Reportáž z virtuálneho mesta je tiež zaujímavý novinársky žáner.
Internet vecí je síce pekná myšlienka, ale štúdie ukazujú, že až 70 percent zariadení pripojiteľných na internet je hackovateľných. (Tu je článok o internete vecí na našom blogu)
Spoločnosť Nike umiestnila v uliciach New Yorku automaty na veci, kde sa neplatí peniazmi, ale bodmi, získanými v športovom trackeri Nike+ Fuelband. Dômyselné!
Vizionár Elon Musk povedal, že umelá inteligencia môže byť nebezpečnejšia ako atómové zbrane.
Spoločnosť Acoustic3D už niekoľko rokov pracuje na reproduktoroch, ktoré majú zmeniť naše vnímanie zvuku – majú to byť „prvé 3D akustické holografické reproduktory“. Tak sme zvedaví.
Dovoľte nám predstaviť niečo z kuchyne Mindshare, aplikáciu pre lojálnych zákazníkov L’Oreal, ktorá pomáha šetriť peniaze.
Marian Jaslovský, Mindshare Slovakia