Marriott, hotelová sieť s vyše 3 150 ubytovacími zariadeniami v Amerike a 67 po svete, začala v roku 2008 rekonštruovať lobby priestory vo svojich hoteloch. Skrášlených je už 180 Marriott hotelov v USA a ďalších 250 má byť dokončených do konca tohto roka. Správa sa mala dostať k cieľovej skupine, ktorou sú obchodní cestujúci. A tak sa začali informácie o novinkách v sieti Marriott objavovať v letiskových halách.

V polovici septembra sa však rozhodlo o vylepšení aj v rámci marketingovej koncepcie a v Marriotte vsadili na guerilla marketing. Marriott vyrobil repliku vlastných lobby priestorov a premenil Vanderbilt Hall na New York’s Grand Central Terminal na svoj obraz. Tu môžu cestujúci relaxovať pred odletom, bezplatne využívať WiFi alebo sledovať počasie na gigantickej dotykovej obrazovke. A k tomu im v  priestoroch lobby hrá a spieva John Legend, hudobník ocenený na Grammy Awards.
Koncept sa stretol s pozitívnou odozvou a tak bude Marriott prerábať aj ďalšie letiskové haly. V pláne sú do polovice novembra Chicago O’Hare, Hartsfield Atlanta a Denver International

John Legend spieva na New York’s Grand Central Terminal


New York’s Grand Central Terminal

 

 

Lobby v hoteli Marriott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ruženka Holečková, Mindshare Slovakia
Zdroj: www.adweek.com

O autorovi