Kreativita a inovácia sú základnými stavebnými kameňmi efektívnej marketingovej stratégie. V spolupráci s naším klientom AMC a partnerom Nivy Centrum sme vytvorili revolučné mediálne riešenie – vertikálny futbal. Tento jedinečný koncept prináša futbal do mestskej džungle a mení ho na vizuálne pútavú show, ktorá dokáže osloviť všetky vekové kategórie.
Pri zadaní spropagovať talianske Serie A na svojich staniciach Sport1 a Sport2 sme hľadali spôsob, ako osloviť cieľovú skupinu niečím netradičným a pútavým. Našou odpoveďou bola myšlienka vertikálneho futbalu na stene obchodného cetntra so živými futbalistami.
Vertikálny futbal je revolučný koncept, ktorý prenáša tradičný futbalový zápas do úplne novej dimenzie. Predstavte si živý bilbord na stene obchodného centra Nivy, kde sa odohráva futbalový zápas za účasti profesionálnych hráčov, vrátane takých hviezd ako Marek Hamšík a Marek Jankulovski, ktorý samozrejme na tomto evente pôsobili ako hostia a spolukomentátori a hru prenechali iným profesionálom zaveseným na lanách.
Tento projekt bol realizovaný v úzkej spolupráci s Nivy Centrom, ktoré poskytlo ideálne miesto na realizáciu tohto unikátneho eventu. Spoločne sme vytvorili niečo, čo je viac ako len reklama – je to zážitok, ktorý upúta pozornosť a zostane v pamäti.
Vertikálny futbal bol nepochybne úspešný. Nielenže sme dosiahli vysokú mediálnu pozornosť, ale aj vyvolali pozitívne reakcie zo strany verejnosti. Tento projekt dokázal, že inovatívne a neštandardné mediálne riešenia môžu byť efektívnym nástrojom v rukách marketingových odborníkov.
V Mindshare veríme, že sila kreativity a inovácie môže premeniť bežnú reklamu na niečo oveľa viac. Vertikálny futbal je toho dôkazom. Je to príklad toho, ako môžeme využiť neštandardné mediálne riešenia na vytvorenie jedinečných a nezabudnuteľných zážitkov pre našich klientov a dosiahnutie ich cieľov.
Na záver by som chcela zdôrazniť, že takéto projekty sú možné len vďaka silnej spolupráci a vzájomnej dôvere medzi agentúrou a klientom. Sme hrdí, že sme mohli byť súčasťou tohto inovatívneho projektu a tešíme sa na ďalšie výzvy, ktoré nám prináša svet médií a marketingu.