Stories na Instagrame sa stali veľmi populárnymi a vo Facebooku rozhodne vedia ako túto popularitu využiť, na reklamné účely samozrejme.

Najnovšie testujú kombináciu Stories s ďalším populárnym formátom, carousel reklamami (séria obrázkov alebo videí, ktoré posúvate kliknutím alebo potiahnutím prsta). Tento nový formát „carousel ads for Instagram Stories“ umožní marketérom použiť tri obrázky alebo 15 sekundové videá.

Strojnásobenie kapacity prináša marketérom výrazné zväčšenie priestoru pre kreativitu v kampaniach namiesto toho, aby boli nútení vpratať celý reklamný message do jedného 15 sekundového videa.

Testovanie prebieha momentálne iba u dvanástich vybraných značiek, ale pri priaznivých výsledkoch bude, nepochybne, časom tento formát k dispozícii pre viacerých inzerentov.

Silvia Kujovičová, Mindshare Slovakia

 

O autorovi

Silvia Kujovičová

Marketing študovala už na univerzite, najviac ju oslovil digital a profesionálne sa mu venuje už vyše dvoch rokov. Je certifikovaná odborníčka v Google Adwords a Google Analytics. Spravuje kampane na Facebooku, Instagrame a iných sociálnych sieťach, ktoré sú jej srdcovou záležitosťou. Veľmi ju baví dynamika a kreativita online marketingu a rada sleduje najnovšie trendy. Má skúsenosti z PR agentúry, ktoré využíva pri písaní firemného blogu. V súkromí rada varí, kde ju tiež baví kreativita a miluje filmy od Marvela a DC Comics.