Konečne je to tu! Verím, že táto správa poteší hlavne firmy, ktoré budujú svoju komunikáciu práve prostredníctvom Instagramu, ale v neposlednom rade aj tých, čo promovanie nastavujú.

Novinka bude dostupná iba pre firemné profily a inzerentom by sa mala zobraziť behom nasledujúcich týždňov v ich business manageri a power editore.

Pravdupovediac čakal som, že Instagram príde s touto „fičúrkou“ o niečo skôr. Pre tých, čo nemajú skúsenosť s promovaním na Instagrame spomeniem hlavnú výhodu. Po zavedení tejto funkcie sa všetka získaná interakcia z platenej podpory prejaví aj pri originálnom organickom poste. Doteraz bolo možné nastaviť promo iba v aplikácii na Instagrame alebo formou „dark postov“, ku ktorým sa užívatelia už po kampani nedostali.

Promovanie príspevkov sa plánuje zatiaľ spustiť iba v news feede pri formátoch single image a single video. Ostatné typy postov (Carousel, Stories) zatiaľ ostávajú bez možnosti promovania. Optimalizácia bude prebiehať formou aukcie s cieľmi brand awareness, post engagement, reach a video views.

 

Filip Feranec, Mindshare Slovakia

Zdroj: Newsfeed.cz

Ilustračné foto TheDigitalAtrist, Pixabay

O autorovi

Filip Feranec

Študoval na Vysokej škole Manažmentu a v súčastnosti je členom „digitálnej úderky“. Okrem online marketingu, ktorému sa u nás venuje, má skúsenosti aj s plánovaním offline médií. Medzi jeho záľuby patrí ľadový hokej, ktorý aj aktívne hrá. Najväčšie zaľúbenie však našiel v objavovaní krás severských krajín.