Začiatkom tohto mesiaca sme spolu s naším klientom F&F absolvovali inštaláciu polepu zastávky, ktorej súčasťou je aj showcase, teda výklad. Showcase  je v tomto prípade vitrína na boku, ktorú úplne vypitvali a vo voľnom priestore sme nainštalovali outfity. Tie pre F&F navrhla známa blogerka Michala Grešková, ktorú môžete poznať aj pod názvom Dorota & Greta.

Túto formu sme si zvolili, lebo úlohou bolo zaujať neštandardným riešením – a toho sa pri outdoorovej reklame určite netreba báť. Vybrali sme zastávku na Zochovej ulici v Bratislave. Je to jedno z najfrekventovanejších miest Bratislavy, a tak si tak branding môže všimnúť široká verejnosť.

Na inštalácii sa zúčastnila koordinátorka marketingu za Slovensku Remigia Rychtařiková, zástupkyňa dodávateľa JCDecaux Michaela Dubeková a ich chlapci a nemohli sme chýbať ani my z Mindshare. Výlep trval približne štyri hodiny. Chlapcom to išlo ako po masle a všetko prebehlo bez problémov, sú to skrátka profesionáli.

Showcase pekne ukazuje že sa netreba báť vrstvenia a zároveň vyzerať štýlovo. Mňa najviac oslovili nohavice a rolák pre dámy. Pre deti by som určite odporučila vestu, ktorej farba je hitom tejto sezóny a rovnako sa hodí dievčatám ako aj chlapcom a tiež rozkošná suknička ktorá vyčarí úsmev na tvári v upršanom počasí.

Určite sa bežte pozrieť a inšpirovať, zástavka bude visieť do 17.9. A potom šup-šup do predajni F&F určite si tam aj vy nájdete svoj obľúbený kúsok na túto jeseň.

Text Zuzana Celleriová, foto Marian Jaslovský, Mindshare Slovakia

O autorovi

Zuzana Celleriová

Zuzana pracuje na oddelení nákupu médií a špecializuje sa najmä na OOH (out of home – outdoor).