Všimli ste si už našu novú kampaň Rexony, ktorá vás vyzýva k pohybu? Ak nie, rýchlo do mesta, lebo veď mesto je tvoje fitko!
S kreatívnym konceptom „Mesto je tvoje fitko“ prišla agentúra Zaraguza spolu s ktorou sa snažíme presvedčiť ľudí, aby športovali a využívali pri tom potenciál mesta. Kampaňou im vysvetľujeme aký je pohyb dôležitý, pričom nemusia neustále vyhľadávať fitká. Stačí sa len poriadne rozhliadnuť okolo seba a využiť nespočetné možnosti ponúkané mestom.
Našou tvárou v rámci onlinu sa stal najznámejší slovenský raper Rytmus. Vďaka nemu sa podarilo nielen vtipne odkomunikovať myšlienku kampane, ale prostredníctvom jeho mediálnej sile sme vyvolali aj požadovaný rozruch ešte pred spustením kampane.
Kampani predchádzala totiž aj teasingová časť, kde Rytmus cez svoj Instagram vypustil do sveta informáciu o otvorení vlastného fitka. Táto správa bola jednoducho uveriteľná práve kvôli Rytmusovej vášni pre box a novina sa ľahko rozšírila aj organicky.
Po týždni diskusií na tému otvorenia fitka sme veci uviedli na správnu mieru a zverejnili kampaňový spot. V ňom Rytmus, jemu vlastným spôsobom, vysvetľuje prečo by sa mali ľudia zdvihnúť zo stoličky a spraviť tak niečo pre seba.
Komunikácia bola rozšírená aj o outdoor, ktorý krásne zapasoval k celej myšlienke kampane. Vybrali sme viacero druhov OOH nosičov a ním sme prispôsobili čo najvhodnejšiu message. Po celom Slovensku môžete aktuálne vidieť CLV na zástavkách s informáciou, aby ste nečakali na MHD a išli radšej pešo a zároveň nálepky v autobusoch. Tie vám zase navrhnú, ak už ste v autobuse, aby ste vystúpili o zástavku skôr a prešli sa. A v prípade, že do neho len nastupujete – aby ste nastúpili až o zástavku neskôr.
Message máme prispôsobenú aj pri výťahoch a eskalátoroch. Tu sa cez správu na CLV pokúšame vstúpiť do svedomia ľudí, pričom im navrhujeme vyjsť po schodoch namiesto vyvážania sa.
V Bratislave sme kampaň doplnili o formáty hypercube a branding zástavky pri Auparku. Z Auparku sa dá spraviť veľmi pekná prechádza cez most SNP do centra mesta a práve tu sme sa rozhodli navrhnúť ľudom prejsť sa namiesto zbytočného vyčkávania na zástavke.
Zároveň sme využili formát hypercube v lokalite Dolnozemská cesta a umiestnili ho medzi hrádzu a cestu z kadiaľ ho môžu vidieť aj vodiči a aj športujúci ľudia. Pre vodičov, ktorí pozerajú počas jazdy na hrádzu plnú ľudí sme nasmerovali správu – „V aute 10 000 krokov denne neurobíš“. Cyklistov, korčuliarov či bežcov sme zase z druhej strany hypercubu pochválili za ich aktuálne vykonávanú športovú aktivitu.
Daša Šefčovičová, Mindshare Slovakia