Tooltip TextInstagram v poslednom čase potešil marketérov svojimi novinkami ako napríklad live videá alebo označenie produktov pre eshopy. No najväčšou novinkou minulého roka zostávajú stále instagram stories (ďalej IS).
Od augusta 2016, kedy boli IS spustené, si ich obľúbili užívatelia aj značky. Instagram aktuálne eviduje až 150-miliónov užívateľov, ktorí si stories denne prezrú. Značky zdieľajú ich nadšenie a podľa posledných prieskumov až jedna tretina najsledovanejších sú práve tie ich.
Instagram spravil prvý krok k speňaženiu IS a tento týždeň oznámili, že do nich pribudnú preskočiteľné reklamy, ktoré sa budú zobrazovať užívateľom na celú obrazovku.
Airbnb Instagram Story from Instagram for Business on Vimeo.
Instagram začne testovať svoju novinku na veľkých hráčoch ako Nike, Coca-Cola, Netflix a ďalších a čoskoro sa tejto novinky dočkajú všetci marketéri. Zadávatelia reklamy budú môcť reklamu v stories cieliť a následne vďaka analytickému nástroju budú mať možnosť vyhodnocovať výkonnosť týchto reklám.
Instagram prináša obrovskú príležitosť pre marketing, avšak kreatívci si budú musieť dať pozor na to, aby obsah ich reklamy bol prispôsobený danému formátu instagram stories, a tým zaujali potencionálnych zákazníkov.
Vladimír Labunet, Mindshare Slovakia
Zdroj: http://blog.business.instagram.com/post/155717870326/business-insights-and-ads-in-stories