Prichádza čas bilancií, tak si pozrime, ktoré články najviac bodovali v tomto roku.
10.
Článok z kategórie „novinky zo sveta digitálneho marketingu“ z februára: Google končí s reklamou v pravom stĺpci.
9.
Tento rok Apple predstavil iOS 10. Tu sú prvé dojmy aj skúsenosti beta testera.
8.
Sme radi, že sme pravidelnými partnermi konferencie TEDxBratislava. Rozhovor s minuloročnými organizátormi sa vám páčil.
7.
Šťastná sedmička patrí pedagogičke Jeanette Mottlovej, Rómke, ktorá sa presadila v gadžovskom svete. V rozhovore sa otvárajú možné riešenia rómskej problematiky.
6.
Táto priečka patrí analýze minuloročných vianočných kampaní mobilných operátorov. Onedlho už pribudne aktuálne vyhodnotenie.
5.
Veľkú pozornosť vyvolal rozhovor s astrobiologičkou Michaelou Musilovou, účastníčkou simulovaného pobytu na Marse.
4.
Rozsiahly článok si všíma 25 hudobníkov (kapiel a sólistov), ktorí prišli k sláve a peniazom cez YouTube. Nazvime ich hoci hudobní youtuberi.
3.
Patrik Sabo napísal o aktuálnom fenoméne digitálneho marketingu – programmatic buyingu.
2.
Články s titulkami, ktoré začínajú číslovkou, sú úspešné. Aj tento bol. Autorka Sisa Kujovičová ho nazvala 8 spôsobov, ako vyžmýkať maximum z videí na YouTube.
1.
Vo februári sa vydieračskí hackeri cez iCloud nabúrali do bližšie nešpecifikovaného počtu iZariadení u nás i v zahraničí a za odomknutie pýtali peniaze. Priniesli sme o tom reportáž z prvej ruky, ktorá sa stala najúspešnejším tohoročným článkom.